*شرکت بزرگ سامسونگ کار خود را از چه زمانی آغاز کرد؟
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

دوره تلفن سامسونگ CDMA (1996-1998):
سامسونگ اولین تلفن همراه SCH-100 را در مارس 1996 منتشر کرد. اولین تلفن دیجیتال SCH-100 سبک و بسیار نازک بود ، امکان برقراری ارتباط صوتی شفاف و اولین گوشی که از CDMA استفاده می کرد (فناوری دسترسی به کد چندگانه). ) بود. در آن زمان ، این نوع فناوری نوین فناوری بود و قبل از فناوری سریع 4G LTE ، در واقع مزایای واقعی نسبت به GSM داشت.

اولین تلفن همراه (ساعت هوشمند):
امروز برخی از تلفن های هوشمند به شما امکان ارسال پیامک یا حتی برقراری تماس را می دهند ، اما در حقیقت ، اولین بازار تلفن همراه خیلی زودتر آغاز شد و سامسونگ یکی از اولین پیشگامان صنعت بود. سامسونگ ادعا می کند اولین کسی است که در این صنعت اولین تلفن همراه خود را با SPH-WP10 به بازار عرضه کرد.

اولین تلفن همراه سامسونگ در سال 1999 ساخته شد و با نام مستعار "Samsung SPH-WP10" لقب گرفت. این تلفن همراه منحصر به فرد نه تنها می تواند زمان را نشان دهد بلکه می تواند 90 دقیقه مکالمه تلفنی برقرار کند و سپس باتری از بین رفت. نمایشگر LCD یک LCD LCD تک رنگ بود که دارای دکمه های بدنی در اطراف منو بود ، حتی دستورات صوتی برای شماره گیری مخاطبین شما در این مدل وجود داشت.

تلفن هوشمند سامسونگ بازی:
سامسونگ مدت ها قبل از Android و iOS وارد بازار گوشی های هوشمند بازی شده است. سامسونگ شاید اولین تولید کننده صنعت نبوده است ، اما می توان ادعا کرد که این اولین تولید کننده ای بود که بر بازار مسلط شد و اولین تلفن PDA را با نمایشگر رنگی در حدود سال 2001 وارد بازار ایالات متحده کرد.

 سامسونگ SPH-i300 یک تلفن هوشمند اساسی مبتنی بر سیستم عامل Samsung Palm بود. این تلفن ها برای استفاده در شبکه تلفن همراه Sprint در ایالات متحده به بازار عرضه شد. این اولین تلفن همراه دستی (به عنوان دستگاهی بود که عملکرد تلفن و دستی را با هم ترکیب می کرد) و دارای نمایشگر رنگی در ایالات متحده بود.

بنابراین سامسونگ SPI-300 را می توان اولین قدم سامسونگ در ساخت "تلفن هوشمند" به بازار ایالات متحده دانست.

 سامسونگ گلکسی:
در سال 2009 ، غول فناوری سامسونگ با تولید گلکسی سامسونگ جهشی بزرگ را رقم زد. این گوشی هوشمند کوچک با سیستم عامل اندرویدی نسبتاً جدید بود. اما این مدل سنگین و عاری از بروزرسانی های مداوم بود که به نظر می رسید تنها محصول دیگری است که به زودی فراموش می شود.

با این حال ، این تلفن پیشرو دستگاه های سامسونگ گلکسی است که تقریباً بهترین گوشی های موجود در بازار هستند. با گذشت سالها ، سامسونگ طیف گسترده ای از دستگاه های تلفن همراه را تولید و روانه بازار کرده است که بسیاری از آنها شامل برند Galaxy است. آنها از وسایل پلاستیکی ارزان قیمت به پرچمداران پیشرفته شیشه ای و فلزی رفتند. از همه چیز ، از تلفن های هوشمند گرفته تا ساعت های هوشمند. امروزه سامسونگ یکی از محبوب ترین و سودآورترین محصولات سیستم عامل OEM OEM است و این بیشتر به لطف خط موفق Galaxy است.

با بهترین مدل های گلکسی سامسونگ آشنا شوید
امروزه تلفن های هوشمند سامسونگ Galaxy بسیار محبوب در جهان هستند. این تلفن ها از کیفیت بسیار مناسبی ساخته شده اند. از سری S و Note برتر گرفته تا سری A سامسونگ ، از نظر قدرت و قیمت طیف گسترده ای از تلفن های Galaxy وجود دارد.

اکنون Galaxy S10 Plus بهترین گوشی Galaxy است که در آنجا وجود دارد و پس از آن S10 است. اگرچه Galaxy S10 Plus تغییر چندانی نمی کند اما با طراحی ویژه دوربین ، نرم افزار پیشرفته و دوربین های سه گانه همه را تحت تأثیر قرار می دهد. Galaxy S10 Plus بهترین گوشی Galaxy تا به امروز است که دارای دوربین های برجسته ، دارای نمایشگر و از نظر ساختاری بهتر است و قیمت پایه آن از 99 899 شروع می شود. با این حال ، برای بسیاری از افراد S9 (S9) یا اکنون S8 (S8) به دلیل قیمت بسیار پایین تر جذابیت بیشتری دارد.

پرفروش ترین تلفن همراه سامسونگ:
پرفروش ترین تلفن همراه سامسونگ در همه زمان ها ممکن است چیزی باشد که انتظار دارید. در واقع ، این پرفروش ترین تلفن همراه سامسونگ E1100 ، یک تلفن همراه ویژه از سال 2009 است. در پایان سال 2012 ، سامسونگ نزدیک به 150 میلیون دستگاه از این مدل را فروخت. همین امر باعث شده است تا هشتمین تلفن پرفروش تلفن همراه در همه زمان ها باشد.

پرفروش ترین تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی S4 است
دومین تلفن پرفروش سامسونگ ، که در رده چهاردهم پرفروش ترین تلفن های همراه قرار دارد ، گلکسی اس 4 است که در کل 80 میلیون دلار فروش دارد. این پرفروش ترین گوشی هوشمند سامسونگ در تمام دوران و همچنین پرفروش ترین گوشی هوشمند مبتنی بر Android در تمام زمان و سومین پرفروش ترین تلفن هوشمند تا به امروز است و درست پس از آیفون 6 و آیفون در صدر لیست پرفروش ترین تلفن های هوشمند قرار دارد. اپل 6 پلاس نوکیا 5230 است.

 داستان سوزاندن تلفن سامسونگ:
در تاریخ 2 آگوست 2016 سامسونگ الکترونیک از تلفن هوشمند گلکسی نوت 7 رونمایی کرد که در 19 اوت 2016 به فروش رفت. با این حال ، در اوایل سپتامبر 2016 سامسونگ فروش مدل را به حالت تعلیق درآورد و یک تماس غیررسمی برای این تلفن های هوشمند اعلام کرد و سامسونگ جایگزین این تلفن های هوشمند با نسخه جدید شد. . با توجه به اینکه برخی از باتری های موجود در این مدل دارای نقایصی بوده اند و باعث گرمای بیش از حد شده اند که منجر به آتش سوزی و انفجار این مدل شده است.

 با این حال بعدا فاش شد که نسخه جدید گلکسی نوت 7 همچنان دارای نقص باتری است و سپس در 10 اکتبر 2016 سامسونگ تمام گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 7 را در سراسر جهان جمع آوری کرد و تولید این مدل را برای همیشه متوقف کرد. .

رسوایی سامسونگ
در 14 ژانویه 2008 ، به دنبال تحقیقات مداوم در مورد ادعاهایی مبنی بر اینکه سامسونگ مسئول رشوه دادستان ، قاضیان و شخصیت های سیاسی کره جنوبی است ، پلیس کره جنوبی به خانه ها و دفتر لی کنگ (مدیر گروه) حمله کرد. سامسونگ) معتبر است.

 در 4 آوریل 2008 ، کان-هی اتهامات علیه وی را در رسوائی خود رد کرد. اما پس از آن ، در 11 آوریل 2008 ، کان به نقل از خبرنگاران گفت: "من مسئولیت همه چیز هستم. من مسئولیت کامل اخلاقی و قانونی را بر عهده خواهم گرفت." روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که دادگاه مرکزی سئول لی را به جرم جرائم مالی و فرار مالیاتی متهم کرد. دادستان ها از من خواستند كه به مدت هفت سال زندان و 312 میلیون دلار جریمه خدمت كنم. اما سرانجام دادگاه کره جنوبی 98 میلیون دلار به وی جریمه شد و وی را به سه سال زندان محکوم کرد.

 لی کنگ هی از سال 1996 عضو برجسته کمیته بین المللی المپیک بوده است و ماه ها بعد ، لی میونگ باک رئیس جمهور کره جنوبی او را عفو کرد تا لیا کینگ هی بتواند در المپیک به رقابت بپردازد. بین المللی بمانید.

وی در آوریل 2008 به دلیل رسوایی در مورد کاستی های سامسونگ استعفا داد ، اما سپس در 24 مارس 2010 بازگشت.

در سال 2010 ، دادستان كل پیشین این شرکت كیم جونگ چول كتابی به نام Think Samsung را منتشر كرد كه اطلاعات و شوك كننده های تكان دهنده ای در مورد فساد شخصی لی كان هی را نشان می داد. وی ادعا كرد كه تا 10 تریلیون دلار (حدود 8.9 میلیارد دلار) از شركت های تابعه سامسونگ سرقت كرده است و مدارك را از بین می برد و مقامات دولتی را رشوه می دهد تا از انتقال برق صاف به پسرش اطمینان حاصل كند. در مه 2014 ، کان سلام با سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش بی بی سی ، همچنین در سال 2017 معاون رئیس جمهور و وارث سامسونگ ، لی جه جونگ ، به جرم ارتشا و ارتکاب جرم شناخته شد. وی با وجود انکار این اتهامات به پنج سال زندان محکوم شد. با این حال ، شش ماه بعد ، در فوریه 2018 ، حکم لی جه جونگ خاتمه یافت و بقیه زندان توسط دیوان عالی سئول به حالت تعلیق درآمد و وی آزاد شد.

دادخواست سامسونگ علیه اپل
دادخواست چند ملیتی اپل در مورد حق ثبت اختراع با عنوان "جنگ حق ثبت اختراع در تلفن هوشمند" شناخته می شود. در بهار سال 2011 ، اپل اولین دادخواست خود را علیه رقیب خود سامسونگ مطرح کرد و ادعا کرد سامسونگ حقوق ثبت اختراع خود را نقض کرده است و اپل ادعا کرده که سامسونگ از ویژگی های غیر معمول آیفون در طراحی های خود استفاده می کند. او

 تا آگوست سال 2011 ، اپل و سامسونگ 19 پرونده دارسی را در 9 ایالت مختلف اداره کردند و تا ماه اکتبر اختلافات حقوقی به ده ایالت گسترش یافته بود. از ژوئیه 2012 ، این دو شرکت هنوز هم برای بیش از 50 دادخواست در سراسر جهان شکایت داشتند و خواستار خسارت میلیارد ها دلار شدند.

در حالی که اپل در ایالات متحده پیروز شد ، سامسونگ در کره جنوبی ، ژاپن و انگلستان پیروز شد.

در 24 آگوست 2012 ، دادگستری نه عضو در ایالات متحده آمریکا حكم داد سامسونگ الكترونیك برای نقض شش اختراع انصاری ، كه آنها ثبت اختراع كرده اند ، باید 1.05 میلیارد دلار خسارت بپردازد. دلار به اپل رفت. اما این کمتر از ادعاهای اپل (2.5 میلیارد دلار) بود. اپل همچنین پنج اختراع ثبت شده سامسونگ را در این پرونده نقض نکرد.

دادگاهی در کره جنوبی نیز تصریح کرد که این دو شرکت مقصر نقض دارایی معنوی یکدیگر هستند. در اواخر آگوست 2012 ، سه قاضی در دادگاه مرکزی سئول تصریح كردند كه اپل دو اختراع فن آوری سامسونگ را نقض كرد ، در حالی كه سامسونگ یكی از اختراعات ثبت شده اپل را نقض كرد. دادگاه به دو شركت دستور داد تا خسارات جزئی را بپردازند و دستور توقف فروش موقت محصولات نقض شده در كره جنوبی را صادر كرد. با این حال ، هیچ یک از این محصولات ممنوع جزو جدیدترین مدل های سامسونگ یا اپل نبودند. سهام سامسونگ پس از حکم سقوط کرد. اپل به دنبال ممنوعیت فروش هشت تلفن هوشمند سامسونگ است که توسط دادگاه ایالات متحده رد شده اند.

سامسونگ و Sotheby's
در سال 2015 سامسونگ اولین سریال تلویزیونی Lifestyl را با نام The Frame and Serif معرفی کرد. تلویزیون های دیواری ممتاز سامسونگ با خانه های حراج ، گالری و کلکسیون در سراسر جهان شریک هستند تا آثار هنری معروف را به صفحه The Frame بیاورند. عنوان کاتالوگ را روی صفحه بکشید. وقتی تلویزیون در حالت آماده به کار است ، این آثار هنری به جای صفحه سیاه خالی نمایش داده می شوند و علاوه بر کاربردی بودن ، مانند قاب هنری هستند که زیبایی خاصی به خانه می بخشند.

در سال 2017 ، سامسونگ الکترونیک و خانه حراج بین المللی Sotheby یا Sotheby یا Sotheby's با هم همکاری کردند تا آخرین نوع فولاد تلویزیونی Life Steel را از نظر شکل و عملکرد نوآوری کنند. در حقیقت ، ترکیب هنر و فناوری سامسونگ و Sotheby از طریق این چارچوب ترکیب شده اند. این قاب در خانه حراج Sotheby در شهر نیویورک رونمایی شد و تعداد زیادی از آثار هنری در اتاقهای نشیمن دوستداران هنر در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است. این قاب یک شاهکار زیبا و یکپارچه است که در سال 2017 با همکاری طراح مشهور جهان Eve Bhar طراحی شده است. به لطف طراحی خیره کننده و توانایی نمایش آثار هنری زیبا در هنگام استفاده ، تلویزیون واقعاً به یک هنر دیواری تبدیل می شود و با استفاده از "بدون شکاف دیواری" سامسونگ مانند یک قاب تصویر واقعی آویزان می شود.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: